Anunț achiziție servicii de tipărire și livrare Cod CPV 79823000-9

Teatrul pentru Copii și Tineret „Luceafărul” Iași

Nr.2613/03.09.2024

 

Anunț achiziție servicii de tipărire și livrare

Cod CPV 79823000-9

 

Teatrul pentru Copii și Tineret Luceafărul Iași intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, conform Legii 98/2016, servicii deeditare, pregătire tipar, tipar a următoarelor materiale pentru evenimentele din cadrul Festivalului Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr Iași, „Tranziție”, ediția a XVII-a ce se va desfășura în perioada 03.10.2024-10.10.2024:

  • Mesh exterior afiș festival –1 bucată, dimensiune 4300x5300mm, pe suport pânzat perforat, capse,tipar policromie cu ecosolvent, rezistent la intemperii și rupere;valoarea estimată totală cu TVA este de 1.570 lei;
  • Mesh hartă festival – 1 bucată, dimensiune 4300×5300 mm, pe suport pânzat perforat, capse, tipar policromie cu ecosolvent, rezistent la intemperii și rupere; valoarea estimată totală cu TVA este de 1.570 lei;
  • Mesh interior hartă festival – 1 bucată, dimensiune 4000×2000 mm, pe suport pânzat perforat, capse, tipar policromie cu ecosolvent, rezistent la rupere; valoarea estimată totală cu TVA este de 530 lei;
  • Banner stradal – 12 bucăți, dimensiune 7000×1000 mm, tipar pe suport poliplan, 2 fețe, policromie, tiv pe toate laturile, capse pe toate laturile, găuri de vânt, buzunare;valoarea estimată totală cu TVA este de 6.630 lei;
  • Banner exterior – 1 bucată, dimensiune 8000×2000 mm, tipar pe suport poliplan, 1 singură față, policromie, tiv pe toate laturile, capse pe sus/jos;valoarea estimată totală cu TVA este de 1.050 lei;
  • Autocolant – 4 bucăți, dimensiune 3500×900 mm, tipar pe autocolant, 1 singură față, policromie;valoarea estimată totală cu TVA este de 2.430 lei;
  • Roll-up 2 bucăți, dimensiune 1500×2000 mm cu suport inclus, tipar pe suport poliplan, policromie; valoarea estimată totală cu TVA este de 1250 lei;
  • Roll-up 3 bucăți, dimensiune 850×2000 mm cu suport inclus, tipar pe suport poliplan, policromie; valoarea estimată totală cu TVA este de 900 lei;
  • Banner exterior – 1 bucată, dimensiune 4700×1280 mm, tipar pe suport poliplan, 1 singură față, policromie, tiv pe toate laturile, capse pe sus/jos;valoarea estimată totală cu TVA este de 500 lei;
  • Broșură 200 bucăți, format 21×29 cm, 40 pagini, tipar full color, hârtie 170g/mp; valoarea estimată totală cu TVA este de 9.000 lei;
  • Flyer 400 bucăți, format A4, pliat în 3, tipar policromie față verso, hârtie 170g/mp alb mat; valoarea estimată totală cu TVA este de 800 lei;
  • Autocolant 8 elemente 1 set, tipar pe autocolant, o singura față, policromie, format din:

                              a. Panou central: 4850×1500 mm x 1 buc.;

                              b. Panou stânga: 1100×1600 mm x 2 buc. (interior/exterior diferite ca elemente grafice);

                              c. Panou dreapta: 880×1000 mm x 2 buc. (interior/exterior diferite ca elemente grafice);

                              d. Panou sus: 5000x400mm x1 buc.;

                              e. Lateral panou sus stânga/dreapta: 1510×400 mm x 2buc.;

ofertantul se obligă să decoleze și să neutralizeze materialul de pe fiecare suport/ panou pus la dispoziție de Beneficiar; valoarea estimată cu TVA este de 4.250 lei;

  • Autocolant 2 elemente (1 set) 2 buc., tipar pe autocolant, o singură față, policromie, 1 set format din 2 elemente:

                              a. Autocolant dimensiune 840x700mm x 1 buc.;

                              b. Autocolant dimensiune 1070x700mm x 1 buc.;

valoarea estimată totală cu TVA este de 670 lei;

  • Sacoșă – 200 bucăți din pânză, personalizate, tipar termic; valoarea estimată totală cu TVA este de 4.600 lei;
  • Carnet A5 – 100 bucăți, personalizate, 50 file/ carnet, tipar policromie; valoarea estimată totală cu TVA este de 500 lei;
  • Pix cu mecanism 200 bucăți, mină culoare albastră, personalizate; valoarea estimată totală cu TVA este de 800lei;
  • Brățară silicon 200 bucăți, personalizate/ gravare; valoarea estimată totală cu TVA este de 2.350 lei;
  • Magnet – 1000 bucăți, personalizate; valoarea estimată totală cu TVA este de 2.600 lei;
  • Umbrelă 100 bucăți, personalizate; valoarea estimată totală cu TVA este de 4.000 lei;
  • Breloc 200 bucăți, personalizate; valoarea estimată totală cu TVA este de 4.000 lei.

Valoarea  estimată totală cu TVA este de 50.000 lei.

 

Condiții referitoare la contract:

  1. Timp de execuție și livrare: maxim 24 de ore după BUNUL DE TIPAR dat în scris de Beneficiar.
  2. Livrarea se va face gratuit la sediul Beneficiarului din strada Grigore Ureche nr.5, Iași. Orice deteriorare a vreunui material ce va fi constatată de către Beneficiar, trebuie remediată în cel mai scurt timp, prin înlocuire, acesta revenind în totalitate în sarcina Prestatorului, fără costuri suplimentare pentru Beneficiar.
  3. Plata se va face prin virament bancar în termen de 30 de zile de la data recepționării materialelor și primirea facturii.

 

Condiții de participare:

Ofertele trebuie să conțină cel puțin următoarele elemente: preț fără și cu TVA, calitatea materialelor folosite, termen de execuție, transport gratuit la sediul Beneficiarului, condiții și termen de livrare etc.

Ofertele se pot trimite prin e-mailcătre adresa teatrul_luceafarul@yahoo.com sau pot fi depuse la sediul Teatrului „Luceafărul”/ registratura instituției până la data de 05.09.2024, ora 15.30.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Acest criteriu se aplică doar ofertelor eligibile.

 

Informații suplimentare

Ofertele care depășesc valoarea  maximă aprobată și/sau care nu îndeplinesc condițiile impuse vor fi excluse din evaluare.

Ofertele depuse după data de 05.09.2024, ora 15.30, vor fi declarate ca fiind tardive, nefiind evaluate.

Câștigătorul achiziției va posta pe SEAP prețul total fără TVA, de unde se va face adjudecarea finală.

Orice solicitare de informații suplimentare va fi făcută în scris Teatrului „Luceafărul” pe adresa de e-mail: teatrul_luceafarul@yahoo.com

În vederea întocmirii ofertei, participanții sunt rugați să solicite formularele precum și caietul de sarcini – persoana de contact Hanganu Adrian, telefon 0232/256.022, fax 0232/212.662, e-mail teatrul_luceafărul@yahoo.com

Manager interimar,
Oltița Cîntic

Inspector de specialitate:
Hanganu Adrian

advanced-floating-content-close-btn

FESTIVALUL INTERNAŢIONAL de TEATRU pentru PUBLICUL TÂNĂR Iași programul FITPTI 2024 »»»

Facebook Teatrul Luceafărul Iași »»»

Translate »