Teatrul pentru Copii și Tineret „Luceafărul” Iași
Nr. 1964/23.09.2021
Anunț achiziție servicii de tipărire și livrare
Cod CPV 79823000-9
Teatrul pentru Copii și Tineret Luceafărul Iași intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, conform Legii 98/2016, servicii de concepție grafică, editare, pregătire tipar, tipar a următoarelor materiale pentru evenimentele din cadrul Festivalului Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr Iași, ediția a XIV-a ce se va desfășura în perioada 01.10.2021-10.10.2021:
- Broșură – 200 bucăți, format 21×29 cm, concepţie grafică, scanări, prelucrări imagini, corectură, layout, pregătire tipar, tipar full color, hârtie 170g/mp. Valoare estimată totală cu TVA este de 10600 de lei;
- Flyer – 1000 bucăți, format A4, pliat în 3, față verso, hârtie 170g/mp alb mat, concept grafic, editare, pregătire tipar, tipar policromie față/verso. Valoare estimată totală cu TVA este de 2500 de lei;
- Autocolant 8 elemente (1 set) concepţie grafică, editare, pregătire tipar, tipar pe autocolant, o singura față, policromie, format din:
- Panou central: 4850×1500 mm 1 buc.;
- Panou stânga: 1100×1600 mm x 2 buc. (interior/exterior diferite ca elemente grafice);
- Panou dreapta: 880×1000 mm x 2 buc. (interior/exterior diferite ca elemente grafice);
- Panou sus: 5000x400mm x1 buc.;
- Lateral panou sus stânga/dreapta 1510×400 mm x 2buc.; Valoare estimată totală cu TVA este de 5200 de lei; Ofertantul se obligă să decoreze și să neutralizeze materialul de pe suportul pus la dispoziție de Beneficiar.
- Sacoșe din pânză personalizate – 200 bucăți, tipar termic. Valoare estimată totală cu TVA este de 4600 de lei;
- Carnete A5 personalizate – 100 bucăți, personalizate, tipar policromie, hârtie interior alb 70 g/mp, coperta 250g/mp. Valoare estimată totală cu TVA este de 700 de lei;
- Etichete autocolante (sticker) personalizate – 1000 bucăți, dimensiune:5×5 cm. Valoare estimată totală cu TVA este de 300 de lei;
Valoare estimată totală cu TVA este de 23.900 de lei;
Condiții referitoare la contract
- Timp de execuție și livrare: maxim 48 de ore după BUNUL DE TIPAR dat în scris de Beneficiar.
- Livrarea se va face gratuit la sediul Beneficiarului din strada Grigore Ureche nr. 5, Iași. Orice deteriorare a oricărui material ce va fi constatată de către Beneficiar, trebuie remediată în cel mai scurt timp, prin înlocuire, acesta revenind în totalitate în sarcina Prestatorului, fără costuri suplimentare pentru Beneficiar.
- Plata se va face prin virament bancar în termen de maxim 60 de zile de la data recepționării materialelor și primirea facturii.
Condiții de participare
Ofertele trebuie să conțină cel puțin următoarele elemente: preț fără și cu TVA, calitatea hârtiei folosite, PUNCT DE LUCRU ÎN JUDEȚUL IAȘI, termen de execuție, transport gratuit la sediul Beneficiarului, condiții și termen de livrare etc. și se pot trimite prin mail la sediul Teatrului „Luceafărul”: teatrul_luceafarul@yahoo.com sau depuse la registratura instituției până la data de 27.09.2021, ora 10.00.
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut.
Informații suplimentare
Ofertele care depășesc valoarea maximă aprobată și/sau care nu îndeplinesc condițiile impuse vor fi excluse din evaluare. Ofertele vor fi depuse prin mail: teatrul_luceafarul@yahoo.com sau depuse la registratura instituției până la data de 27.09.2021, ora 10.00. Ofertele depuse după această dată, vor fi declarate ca fiind tardive, nefiind evaluate. Câștigătorul achiziției va posta pe SEAP prețul total fără TVA, de unde se va face adjudecarea finală.
Orice solicitare de informații suplimentare va fi făcută în scris Teatrului „Luceafărul” pe adresa de mail: teatrul_luceafarul@yahoo.com.
În vederea întocmirii ofertei, participanții sunt rugați să solicite formularele precum și caietul de sarcini – persoana de contact Loredana Gâlcă, telefon 0232/256.022, fax 0232/212.662, e-mail teatrul_luceafărul@yahoo.com.
Director,
Ioan Holban
Inspector de specialitate:
Gâlcă Loredana