Anunț achiziție servicii de tipărire și de livrare Cod CPV 79823000-9

Teatrul pentru Copii și Tineret „Luceafărul” Iași

Nr. 332/ 05.02.2025

 

Anunț achiziție servicii de tipărire și de livrare

Cod CPV 79823000-9

Teatrul pentru Copii și Tineret Luceafărul Iași intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, conform Legii 98/2016, servicii de editare, pregătire tipar, tipar și livrare a următoarelor materiale pentru evenimentele din cadrul ”TEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025:

  • Banner stradal TEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025” – 12 bucăți, dimensiune 7000×1000 mm, tipar pe suport poliplan, 2 fețe, policromie, tiv pe toate laturile, capse pe toate laturile, găuri de vânt, buzunare; valoarea estimată totală cu TVA este de 7.400 lei;
  • Banner exterior TEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025” – 1 bucată, dimensiune 8000×2000 mm, tipar pe suport poliplan, 1 singură față, policromie, tiv pe toate laturile, capse pe sus/jos; valoarea estimată totală cu TVA este de 1.175 lei;
  • Banner exterior TEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025”– 1 bucată, dimensiune 4700×1280 mm, tipar pe suport poliplan, 1 singură față, policromie, tiv pe toate laturile, capse pe sus/jos; valoarea estimată totală cu TVA este de 575 lei;
  • City Light TEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025” – 10 bucăți, dimensiune 1110 m x 1620 mm, tipar pe hârtie whiteback (ce suportă iluminare backlit), policromie; valoarea estimată totală cu TVA este de 900 lei;
  • Frontlit TEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025” pentru cub cu latura 3 m 4 bucăți, dimensiune 3000×2600 mm, tipar pe suport poliplan alb, policromie, întăritură dublă de 50 mm pe toate laturile cu capse Φ14 mm, pornind din colțuri și repartizate la 250 mmm distanță între ele; valoarea  estimată totală cu TVA este de 1800 lei;
  • BacklitTEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025”– 4 bucăți, dimensiune 3250×2460 mm, tipar pe suport poliplan alb, policromie, buzunare de 40 mm pe toate laturile – incluse în dimensiunile totale; valoarea  estimată totală cu TVA este de 2100 lei;
  • Magnet 000 bucăți, personalizat ”Teatrul Luceafărul Iași 75 de ani de existență”; valoarea estimată totală cu TVA este de 2.750 lei;
  • Flyer TEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025”– 000 bucăți, format A5, tipar policromie față/verso, hârtie 115g/mp alb mat; valoarea estimată totală cu TVA este de 1.350 lei;
  • BroșurăTEATRUL Luceafărul Iași – 75 de ani de existență – SHOWCASE 27 februarie 2025 – 2 martie 2025”– 100 bucăți, format A5, 16 pagini, tipar full color, hârtie 170g/mp; valoarea estimată totală cu TVA este de 1.000 lei.

 

         Valoarea  estimată totală cu TVA este de 19.050 lei.

 

Condiții referitoare la contract:

  1. Timp de execuție și livrare: maxim 24 de ore după BUNUL DE TIPAR dat în scris de Beneficiar.
  2. Livrarea materialelor se va face gratuit la sediul Beneficiarului din strada Grigore Ureche nr. 5, Iași, cu documentele de livrare: aviz de însoțire și e-factură. Orice deteriorare a vreunui material, ce va fi constatată de către Beneficiar la recepție, trebuie remediată în cel mai scurt timp, prin înlocuire, aceasta fiind în totalitate în sarcina Prestatorului, fără costuri suplimentare pentru Beneficiar. Pentru asigurarea garanției de bună execuție a serviciului și evitarea riscurilor de remediere într-un termen de maxim 24 ore a materialelor deteriorate, Prestatorul se obligă să asigure punct de lucru în județul Iași în termen de 5 zile de la contractare.
  3. Recepția serviciilor se va face la livrarea materialelor, prin întocmirea unui proces-verbal de recepție cantitativă și calitativă, în prezența/semnat de ambele părți.
  4. Plata se va face prin virament bancar în termen de 30 de zile de la data recepționării serviciilor/ materialelor și primirea facturii.

Condiții de participare:

Ofertele trebuie să conțină cel puțin următoarele elemente: preț fără și cu TVA, calitatea materialelor folosite, termen de execuție, transport gratuit la sediul Beneficiarului, condiții și termen de livrare etc.

Ofertele se pot trimite prin e-mail către adresa teatrul_luceafarul@yahoo.com  sau pot fi depuse fizic într-un plic sigilat, cu adresă de însoțire, la sediul Teatrului „Luceafărul”/ registratura instituției până la data de 07.02.2025, ora 15.30.

 

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Acest criteriu se aplică doar ofertelor eligibile.

 

Informații suplimentare

Ofertele care depășesc valoarea  maximă aprobată și/sau care nu îndeplinesc  condițiile impuse vor fi excluse din evaluare.

Ofertele depuse după data de 07.02.2025, ora 15.30, vor fi declarate ca fiind tardive, nefiind evaluate.

Câștigătorul achiziției va posta pe SEAP prețul total fără TVA, de unde se va face adjudecarea finală.

Orice solicitare de informații suplimentare va fi făcută în scris Teatrului „Luceafărul” pe adresa de e-mail: teatrul_luceafarul@yahoo.com

În vederea întocmirii ofertei, participanții sunt rugați să solicite caietul de sarcini și formularele de ofertare – persoana de contact Hanganu Adrian, telefon 0232/256.022, fax 0232/212.662,  e-mail teatrul_luceafărul@yahoo.com

 

Manager interimar,
Oltița Cîntic

Inspector de specialitate:
Hanganu Adrian

advanced-floating-content-close-btn

Facebook Teatrul Luceafărul Iași »»»

Translate »