Teatrul pentru Copii și Tineret „Luceafărul” Iași
Nr. 2850/16.09.2024
Anunț achiziție servicii de editare, pregătire tipar și tipărire
Cod CPV 79970000-4
Teatrul pentru Copii și Tineret Luceafărul Iași intenționează să achiziționeze prin achiziție directă, din catalogul de produse SEAP, conform Legii 98/2016, servicii editare, pregătire tipar și tipărire pentru volumul bilingv „Din. Spre. 35 de ani de tranziție în teatrul.ro/ There. After. 35 Years in Theater.ro Transition”, coordonator Oltița Cîntec.
Volumul va fi lansat în cadrul Festivalului Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr Iași, „Tranziție”, ediția a XVII-a, ce se va desfășura în perioada 03.10.2024-10.10.2024.
Valoare totală estimată cu TVA, servicii de editare și tipar pentru volumul bilingv „Din. Spre. 35 de ani de tranziție în teatrul.ro/ There. After. 35 Years in Theater.ro Transition”, coordonator Oltița Cîntec, pentru 250 de exemplare este de 10.000 de lei, inclusiv TVA.
Date tehnice
Format finit A5: 14,5 x 20,5 cm;
Nr. pagini: 280 pagini;
Suport: interior – hârtie OFFSET, 80 g/mp;
Tipar: alb/negru;
Coperta: carton 280 g/mp, folie mat, color, cu clapete;
Activități redacționale (editare text, corectură, lectură și tehnoredactare, DTP);
Tiraj: 250 exemplare.
Se solicită acordarea unui număr ISBN.
Condiții referitoare la contract
1. Timp de execuție și livrare – maxim 24 de ore după BUNUL DE TIPAR dat în scris de Beneficiar.
2. Livrarea se va face gratuit la sediul Beneficiarului din strada Grigore Ureche nr.5, Iași. Toate materialele vor fi livrate și ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
3. Plata se va face prin virament bancar în termen de maxim 60 de zile de la data recepționării cărților și primirea facturii.
4. Perioada de execuție a contractului este până la maxim data de 02.10.2024, ora 15:00, când vor fi livrate toate cărțile la sediul Beneficiarului din strada Grigore Ureche nr.5, Iași.
Condiții de participare
Ofertele trebuie să conțină cel puțin următoarele elemente: preț fără și cu TVA, calitatea hârtiei folosite, punct de lucru în județul Iași, termen de execuție, transport gratuit la sediul Beneficiarului, condiții și termen de livrare etc. și se pot trimite prin mail la sediul Teatrului „Luceafărul”: teatrul_luceafarul@yahoo.com sau depuse la registratura instituției până la data de 19.09.2024, ora 11.00 a.m.
Criteriul de atribuire
Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut și se va aplica pentru ofertele care îndeplinesc cerințele din caietul de sarcini.
Atribuirea achiziției se va realiza prin intermediul platformei SEAP. Câștigătorul achiziției va posta pe SEAP prețul total fără TVA, de unde se va face adjudecarea finală.
Informații suplimentare
Ofertele care depășesc valoarea maximă aprobată și/sau care nu îndeplinesc condițiile impuse vor fi excluse din evaluare. Ofertele vor fi depuse prin mail: teatrul_luceafarul@yahoo.com sau depuse la registratura instituției până la data de 19.09.2024, ora 11.00 a.m. Ofertele depuse după această dată vor fi declarate ca fiind tardive, nefiind evaluate.
Orice solicitare de informații suplimentare va fi făcută în scris Teatrului „Luceafărul” pe adresa de mail: teatrul_luceafarul@yahoo.com.
În vederea întocmirii ofertei, participanții sunt rugați să solicite formularele precum și caietul de sarcini – persoana de contact Hanganu Adrian, telefon 0232/256.022, fax 0232/212.662, e-mail teatrul_luceafărul@yahoo.com.
Manager interimar,
Oltița Cîntic
Inspector de specialitate:
Hanganu Adrian